Cu rucsacul prin Veneția


După ani de dăruit şosete cadou de Sfântul Ion, am hotărât că e cazul să recuperez.
 Aşa am ajuns să mergem în prima călătorie împreună prin Europa.
Iniţial erau plănuite 4 zile doar pentru această insulă dar, cu rucsacul în spate, am reuşit sa vedem atât Veneţia, insulele din jur cât şi alte două oraşe (Verona şi Padova).

Am cunoscut, în acele două zile acordate Veneţiei, oameni frumoşi, emoţii puternice şi locuri încântătoare.

Veneţia e un oras micuţ în care nu vezi maşini. Ca să o explorezi, ai nevoie de o persoană care ştie să se orienteze (clar nu eu ) şi de papuci comozi. La pas am descoperit cele mai multe obiective de pe insulă. Ca să ajungem pe insulele din jur, am luat vaporaşul (parte din transportul public unde am avut liber 24 de ore pentru 20 euro) şi am navigat şi pe Grand Canal.






















eşarfa am  primit-o în seara respectivă de la un domn de poveste


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paris

Cu bicicleta prin Iaşi - toamna 2015

La bunicii de la Vama - ce facem noi pe acolo