Paris


E interesant sa ajungi adult si sa-ti poti indeplini un fel de dorinta tacita din copilarie: sa vezi  turnul Eiffel.

Dupa un drum fooarte lung inceput la 3 dimineata, prima iesire de la metro ne-a scos chiar in piata Trocadero de unde cred ca e cel mai fain view asupra turnului... Copiii abia asteptau un loc sa zburde, sa-si dezmorteasca putin picioarele. 

Am coborat spre Sena si ne-am luat bilet pe croaziera (16 euro per adult, nu am platit pt copii). Vasul era foarte mare, incomparabil cu cel din Roma.


Parisul l-am facut cu metroul si prea putin cu autobuzul. Doar cand am mers spre Notre Dame am luat autobuzul din fata turnului. Stiam ca nu se poate vizita inauntru (oricum nu cred ca eram pregatiti de asta) dar era pe lista de MUSAI.

Am reusit sa vedem tot ce ne-am propus: turnul, Notre Dame, Pantheon, Louvre, gradinile Versailles dar si sa ciugulim dulciurile lor atat de laudate (confirm :D ca merita).

Ca sa ajungem la Versailles, am fost cu trenu (cam 4euro calatoria de pers, copiii peste 4 ani platesc jumatate). Nu ne-am dorit sa intram in palat (oricum era sold out pt ziua aia), noi ne-am dus pentru gradini. Am dat 10euro de persoana, copii sub 6 ani parca au gratuit. In capat, e un lac foarte dragut unde ne-am plimbat cu barca (14 euro prima jumatate de ora per barca si mai platesti extra minute).

La finalul vacantei, ca sa evitam o zi horror cu trezire la 4 dimineata si carat copiii dupa noi spre aeroport, ne-am cazat in Beauvais si bine am facut. Pentru Vlad cazarea a fost de vis ca a putut sa doarma pe pat etajat (1 minut a stat pana sa vrea inapoi cu noi in pat dar a meritat :)), entuziasmul lui era la cote maxime)










Am mers si la acvariul de langa Turn pe care nu tineam sa-l vizitam (e scump si degeaba pentru ca are doar cativa pesti, e mic si nimic wow) dar pentru care Elizuca s-a bucurat cel mai mult.








































































































ps: au fost un miliard de poze, mi-e greu sa aleg si le mai las o perioada pana ma satur de ele :))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cu bicicleta prin Iaşi - toamna 2015

Botez Eduard Andrei

La bunicii de la Vama - ce facem noi pe acolo