Al 3-lea deceniu din viata mea

Toamna ce abia a trecut, a trezit in mine o melancolie adanca rau de tot.
Asadar, dupa ce am cautat prieteni vechi (life happens) m-am trezit ca retraiesc cel mai urat an din viata mea: 2014. Si nu ca trec prin aceleasi evenimente ci doar mi-am amintit de durerea de-atunci... .
Incet, incet, am inceput sa ma gandesc la tot ce a insemnat al 3-lea deceniu din viata mea.

2010 a fost un an al explorării, a încercărilor, a cautarilor de sine. Eram la facultate, aveam prietenele langa mine si invatam sa cresc mare :).

Iar 2011 a fost anul cand mi-am dat seama ca TU esti exact pe masura inimii mele. Si anul in care am ajuns pentru prima data la mare.

In 2013 am terminat masterul si atunci a fost primul job!

Cel mai urat an a fost 2014, an in care am suferit de mi s-a rupt inima de dorul prietenului pierdut; cu urlat, cu boceala pe toate părțile si cu sprijin enorm (forever love pt spijinul de atunci, prieten drag). A durat mult sa am parte, cat de cat, de acel "closure". Intr-un final, am reusit sa las parte din durere si speranta in urma!
Iar Albert, tu sa ne ierti dar sa stii ca te iubim inca de-atunci... .

2015 a sosit cu pasi sfiosi dar cu schimbari majore: schimbare de locuință, de serviciu si mai ales de sine. Ah, si logodna sa nu uit. (n-am eu sot prea romantic da' si cand il lovește...♥ ).

In 2017 ne-am casatorit, iar in luna de miere am calatorit prin Europa asa, ca înainte de viața de părinți.

Cel mai special an din viata mea: bun venit 2018! Bucuria si emotia cea mai mare cand avea sa aflam ca vom fi parinti. Atunci am simtit o nebuloasa de sentimente de la fericire, frica si speranta. Apoi, in toamnă, te-ai născut tu, Vlad. Nu pot sa scriu despre tine, prea perfect esti pentru noi sa pot rezuma in cuvinte banale.

Si iaca deceniu se încheie cu 2019, an in care i-am zis bun venit si finutului Eduard in viata noastra!
Ai fost dragut cu mine, 2019, ce sa zic! Dar parca prea ai vrut sa ne înveți lecții, asa, fara mila!

3 decenii din 1989... cand au trecut?!?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cu bicicleta prin Iaşi - toamna 2015

Botez Eduard Andrei

La bunicii de la Vama - ce facem noi pe acolo