Craciun 2020

 Craciunul 2020 a fost asa de frumos...

A fost Craciunul in care Vlad a reusit sa inteleaga ca mos Craciun aduce jucarii in noaptea de Ajun. Am reusit chiar sa-i aratam si urmele lasate de mos in scurta lui vizita de peste noapte.

A fost Craciunul in care am avut un brad imens, natural.

A fost al doilea Craciun in care Vlad a fost cu verisorii lui la colindat.

A fost ultimul Craciun in care Vlad a fost alaptat.

A fost primul Craciun in care am incercat sa gatesc cozonaci de casa, dar mi-au iesit cruzi. Intre timp cred ca am aflat secretu: o ora la 180 de grade, caldura doar jos, treapta doi de jos :D

A fost si Craciunul in care doar noi 3 stiam de aparitia surioarei in burtica. 




















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cu bicicleta prin Iaşi - toamna 2015

Botez Eduard Andrei

La bunicii de la Vama - ce facem noi pe acolo